Så går köpet till

1. Beställning

Efter att ha bestämt tyg och eventuella tillbehör beställer man sin SeatUp genom beställningsformuläret eller genom att ringa in en beställning på 0140-16275.


2. Leverans

Fåtöljen levereras efter cirka 4 veckor hem till er. Om leveransadressen ligger i orter inte allt för långt från slingan Stockholmsområdet-Tranås-Göteborg-Malmö-Jönköping-Tranås (se bild nedan) levereras fåtöljen färdigmonterad och oemballerad med egen bil. Fåtöljen bärs in och ställs på plats. Till andra orter levereras fåtöljen emballerad i tjock plast och kunden får själv montera på ben och armstöd. (Dessa detaljer blir lätt transportskadade annars.)


3. Betalning

Efter att fåtöljen levererats skickar vi en faktura med 14 dagars betalningstid. Under dessa 14 dagar har ni rätt att returnera stolen om ni inte är nöjda.


Praktiskt handhavande vid retur

Är ni inte nöjd mer er fåtölj meddelar ni oss inom 14 dagar efter leverans att ni vill returnera den. Bor ni längs leveransslingan kommer vi med egen bil och hämtar fåtöljen, som då inte behöver emballeras. Bor ni på annan ort, så måste fåtöljen emballeras på det sätt som ni fick den. Vi skickar er en returfraktsedel och bokar en hämtning. Vid en eventuell retur debiterar vi 500 kr för servicen, det är alltså det enda man riskerar att förlora om man köper en fåtölj som man senare känner att man inte är nöjd med.

AB O.H. Sjögren, Box 207, 573 23 Tranås | Telefon: 0140-162 75 | E-post: info@seatup.se
Copyright © AB O.H. Sjögren | Hemsida av KH